- Kako da pronađem proizvod koji mi treba?
Do proizvoda koji tražite možete doći pregledom kategorija iz glavnog menija ili pretragom. Pregled kategorija podrazumeva listanje kategorija iz glavnog menija na vrhu naše stranice. Proizvodi su jasno istaknuti u odredjenim kategorijama.
- Kako da kupim nešto sa Promobox Internet prodavnice?
Izaberite proizvode koje želite da kupite, zatim popunite i pošaljite narudžbenicu. Odabrani proizvod ubacite u korpu, a to možete da uradite tako što ćete kliknuti na dugme „Dodaj u korpu“ koji se nalazi odmah pored željenog proizvoda. Kada završite sa izborom proizvoda, otvorite stranu za pregled korpe i kliknite dugme ‘Narudžba’. Popunite formular za naručivanje i kliknite dugme ‘Pošalji narudžbu’.
- Šta je korpa?
Korpa je virtuelni objekat na našoj Internet prodavnici, koji Vam omogućava da kupujete po istom principu kao i sa „pravom korpom“. Osnovna uloga korpe je da izaberete proizvode koje želite kupiti. Dok pregledate proizvode na sajtu možete ih ubaciti u korpu klikom na dugme „Dodaj u korpu“. Na taj način izabrani proizvodi biće zapamćen kao Vaš izbor. Ubacivanje proizvoda u korpu Vas ne obavezuje da taj proizvod kupite, a moguće je i izbacivanje proizvoda iz korpe. U svakom trenutku možete pregledati sadržaj svoje korpe klikom na ikonicu „korpa“ koje se nalazi u zaglavlju sajta.
- Kada ću dobiti na adresu naručene proizvode?
Naručeni proizvodi biće isporučeni preko brze pošte najduže u roku od 3 radna dana.
- Kako se plaća naručena roba?
Naručena roba se plaća pouzećem – plaćate kuriru prilikom isporuke robe.
- Kako da kreiram nalog/ulogujem se na Promobox Internet prodavnicu?
Promobox Internet prodavnica prema podrazumijevanim podešavanjima ne zahtjeva logovanje. Narudžbu je moguće napraviti i proslediti bez kreiranja naloga. Međutim, isti svakako možete napraviti. Forma za logovanje/kreiranje naloga se nalazi u donjem desnom uglu naše Internet podravnice. Jednom kreiran nalog možete upotrebniti x puta za kreiranje narudžbi. Mi Vas svakako ohrabrujemo da kreirate korisnički nalog kako bismo Vas mogli uvrsiti u naš sistem i omogućiti Vam učestvovanje u nagradnim igrama.
- Šta da radim ako zaboravim lozinku?
U donjem levom uglu naše Internet prodavnice nalazi se link za resetovanje lozinke. Kliknite na isti, unesite Vaš email i mi ćemo Vam poslati instrukcije za reset.
- Koliko iznosi trošak dostave?
Cena dostave zavisi od veličine pošilke, a aktuelni cenovnik možete pogledati na linku.
- Da li isporučujete u druge države?
Trenutno smo u mogućnosti da robu isporučimo samo u okvirima Republike Srbije. Sve izmene po ovom pitanju biće objavljene na našoj Internet prodavnici i na našim web sajtovima.
- Šta da radim ako mi stigne oštećen paket ili proizvod ne radi?
Mi ulažemo maksimalan trud da sva roba pre isporuke bude detaljno pregledana i bezbedno upakovana. Ipak, može se desiti da iz određenih razloga ne budete zadovoljni isporučenom pošiljkom. Iz tog razloga Vas molimo da primljenu pošiljku detaljno pregledate, te da sve primećene nedostatke što je pre prijavite na naše kontakt servise, kako bismo mogli blagovremeno reagovati i izvršiti zamenu oštećenog artikla. Reklamacije uvažamo najduže u roku od 7 dana od dana isporuke.
- Da li mogu negde lično da preuzmem paket?
Da, naručene proizvode je moguće preuzeti u nekom od naših maloprodajnih objekata. Međutim, da bismo Vam mogli obezbediti ovakav vid preuzimanja, isto morate naglasiti prilikom kreiranja narudžbe u polju „Napomena“. U ovom slučaju nećete platiti uslugu poštarine. Naglašavamo da dostupnost paketa za preuzimanje u ovom slučaju može varirati i do 7 dana!
- Kako da znam da je moja narudžba uspešno prosleđena?
Kada dodjete do posljednjeg koraka i kliknete na dugme „Pošalji narudžbu“ pojaviće se prozor sa potvrdom narudžbe, brojem i detaljima iste. Zapišite ovaj broj za Vašu referencu. Ukoliko se ovaj prozor ne pojavi, znači da je došlo do greške i najbolje bi bilo da kontaktirate našu podršku na email office@sistemcd.rs.
- Šta ako se predomislim u vezi narudžbe ili greškom pošaljem istu?
Naš tim će Vas u svakom slučaju kontaktirati kako biste potvrdili narudžbu. Ukoliko je došlo do greške ili ste se u međuvremenu predomislili, to ćete preneti našem prodajnom timu prilikom razgovora. Takođe, možete nas i sami kontaktirati na neki od servisa sa našeg web sajta.
- Obavio sam narudžbu pre nekoliko dana, sve je prošlo regularno, a pošiljka nije stigla. Zašto?
Mogući razlozi: 1. Niste bili dostupni kada Vas je naš tim pokušavao kontaktirati putem telefona, 2. Uneli ste pogrešan/nevalidan broj telefona prilikom prosleđivanja narudžbe. Na žalost, sve narudžbe koje ne budu potvrđene putem telefonskog razgovora, ne možemo poslati na isporuku. Naš tim će pokušati da stupi sa Vama u kontakt u periodu od 3 dana od datuma kreiranja narudžbe i ukoliko se u ovom periodu kontakt ne ostvari narudžba će biti odbačena kao nevalidna.